Als betrouwbare support partner versterken wij u onderneming.

Network-IT versterkt KMO's in Vlaanderen en Brussel door hen flexibeler of efficiënter te laten werken.

Wij realiseren en onderhouden IT systemen, ondersteunen servers en netwerken op basis van 24/7 monitoring en houden uw kritische bedrijfsprocessen in de gaten. Deze IT support diensten bieden wij aan op continue basis of voor tijdelijke opdrachten. Onze interne supportdesk zorgt ervoor dat uw bedrijf blijft draaien, wat er ook gebeurt.

Voor vragen, ondersteuning en/of problemen is onze IT support en helpdesk voor u bereikbaar. Deze helpdesk bestaat uit IT & Web professionals die tijdens en na kantooruren bereikbaar zijn ter ondersteuning van uw IT infrastructuur. Zo krijgt u de beste service op maat van uw bedrijf.

    Moeten uw interne IT’ers wel bezig zijn met puur operationele taken? Is dat geen ongelofelijke verspilling van talent, tijd en geld? Het dagelijks beheer van uw IT-infrastructuur kan veel efficiënter indien u het volledig of gedeeltelijk uitbesteedt. Network-IT kan uw team ontzorgen, zodat zij zich kunnen focussen op de belangrijkste taken.

    Wilt u zonder IT-zorgen vooruit en wilt u IT echt laten bijdragen tot de bedrijfsstrategie? Dan kiest u het best voor proactief IT-beheer in samenwerking met Network-IT.

    Nadat de IT-oplossingen zijn geïnstalleerd, is het bijzonder belangrijk om deze te onderhouden en het gebruik te optimaliseren. Een betrouwbaar en efficiënte IT-infrastructuur is onmisbaar in een moderne bedrijfsomgeving, waarbij preventief onderhoud van groot belang is.

    Network-IT biedt verschillende Service Level Agreement’s (SLA) aan voor het operationeel beheer en het onderhoud van uw netwerk.

    Voor het operationeel beheer en het onderhoud van uw netwerk spreken wij in overleg een vast dag of een aantal vaste uren per maand af tegen een vaste prijs. Op deze afgesproken dag(en) komen wij langs voor controle, onderhoud, updates en eventuele vervangingen van uw IT infrastructuur. Hierdoor verzekert u zich van uitstekende service en een regelmatige onderhoud aan uw IT. Zodat u zorgeloos al uw aandacht op uw onderneming kan richten.

    U wenst enkel te bellen of een ticket aan te maken wanneer er een probleem voordoet. Dan kan dat ook. Op het einde van elke maand krijgt u een gedetailleerd overzicht van de uitgevoerde interventies.

    95% van de IT problemen worden onmiddelijk vanop afstand opgelost!

    Contacteer ons

    Network-IT staat garant voor IT support met snelle interventies en een Service Level Agreement (SLA) op maat van uw bedrijf? Een all-in oplossing op maat tegen een vaste kost per maand.